Správa a riadenie
firemných dokumentov

Vytvárajte a spravujte dokumenty v aplikácií, ktorá sa jednoducho prispôsobí potrebám vašej spoločnosti.

digitalna-transformacia-unicore

Rozvíjajte spoločnosť a expandujte

Poskytujte nové produkty a služby rýchlejšie ukladaním a spracovaním dokumentov na jednom mieste. Skráťte čas potrebný pre spracovanie dokumentov podľa vopred definovaných procesov.

Základná funkcionalita aplikácie

Prečo používať DMS Flow

Flexibilné používateľské rozhranie

Evidencia prijatej a odoslanej elektronickej pošty z MS Outlook
Evidencia prichádzajúcej elektronickej pošty z portálu slovensko.sk

  • Aplikácia DocScan pre skenovanie a  kategorizovanie dokumentov priamo do aplikácie
    · Textrerwrwer

  • Podpora procesov

    Definujte procesy pre spracovanie dokumentov a používateľské rozhranie potrebné pre výber aktérov, ktorí majú prístup k údajom aplikácie. Vytvoríme pre vás procesy vo forme diagramov jednoduchým WYSIWYG nástrojom, ktorý umožňuje spracovávať definované kroky automaticky aj manuálne používateľmi. Sledujte stav spracovania procesov formou diagramov, obsahujúcich graficky rozlíšené realizované a budúce činnosti.

    Rozšíriteľné moduly

    aplikácie DMS FLOW

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    Spracovanie prijatých faktúr

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    • Používateľské rozhranie pre prácu s prijatými faktúrami a platobnými príkazmi
    • Automatické spracovanie prijatej elektronickej pošty a identifikácia dokumentu faktúry
    • Spracovanie príloh faktúry, opravných dokladov a možnosť vrátanie faktúry dodávateľovi
    • Dvojstupňové schvaľovanie prijatých faktúr na základe pravidiel a generovaných úloh
    • Jednoduchá konfigurácia pravidiel pre spracovanie faktúr
    • Automatické schvaľovanie faktúr na základe konfigurovateľných pravidiel
    • Automatické vyťaženie údajov a položiek faktúry, vrátane  kontroly kvality, bez potreby zásahu používateľa, od 0,28 EUR bez DPH/faktúra

    Spracovanie prijatých faktúr

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    • Používateľské rozhranie pre prácu s prijatými faktúrami a platobnými príkazmi
    • Automatické spracovanie prijatej elektronickej pošty a identifikácia dokumentu faktúry
    • Spracovanie príloh faktúry, opravných dokladov a možnosť vrátanie faktúry dodávateľovi
    • Dvojstupňové schvaľovanie prijatých faktúr na základe pravidiel a generovaných úloh
    • Jednoduchá konfigurácia pravidiel pre spracovanie faktúr
    • Automatické schvaľovanie faktúr na základe konfigurovateľných pravidiel
    • Automatické vyťaženie údajov a položiek faktúry, vrátane  kontroly kvality, bez potreby zásahu používateľa, od 0,28 EUR bez DPH/faktúra

    Elektronická registratúra

    Spracovanie dokumentov

    PODĽA DEFINOVANÝCH PRAVIDIEL A POSTUPOV

    Flexibilné používateľské rozhranie

    Prispôsobte používateľské rozhranie individuálne podľa potrieb používateľov. Nakonfigurujeme pre vás formuláre a zoznamy jednoduchým WYSIWYG nástrojom s minimálnymi nárokmi na programovanie. Vyberte si, aké údaje sa zobrazia používateľom v závislosti od ich potrieb, prístupových oprávnení a procesov. Monitorujte činnosti vykonávané používateľmi formou auditných záznamov prehľadne zaznamenaných v aplikácii.

    Podpora procesov

    Definujte procesy pre spracovanie dokumentov a používateľské rozhranie potrebné pre výber aktérov, ktorí majú prístup k údajom aplikácie. Vytvoríme pre vás procesy vo forme diagramov jednoduchým WYSIWYG nástrojom, ktorý umožňuje spracovávať definované kroky automaticky aj manuálne používateľmi. Sledujte stav spracovania procesov formou diagramov, obsahujúcich graficky rozlíšené realizované a budúce činnosti.

    Kategorizujte vytvárané dokumenty

    Vytvorte kategórie dokumentov, ktoré vznikajú na základe šablón ako súčasť procesov alebo sú vytvárané ad-hoc, používateľmi. Určite aké atribúty budú dokumenty obsahovať, ktorí používatelia majú k nim prístup a aký proces je zodpovedný za ich spracovanie počas ich životného cyklu. Zoraďujte dokumenty do skupín podľa obchodnej alebo organizačnej oblasti.

    Plánujte pracovné činnosti

    Definujte pracovné postupy, na základe ktorých sú používateľom vytvorené a priradené úlohy na spracovanie, zobrazené v osobnom zozname úloh. Konfigurujte automatické a manuálne delegovanie úloh v prípade, ak nie sú prítomní používatelia alebo oddelenia zodpovedné za ich spracovanie.

    Cenník

    aplikácia a moduly dms flow

    Produktový list

    Zistite všetky užitočné vlastnosti aplikácie DMS Flow.
    Zadajte e-mail pre zaslanie produktového listu.

    Pred odoslaním formulára si prečítajte zásady ochrany osobných údajov v našej spoločnosti.

    Zvýšte spokojnosť zákazníkov

    Zrýchlite spracovanie požiadaviek zákazníkov a poskytnite im okamžitý prehľad o postupe spracovania. Generujte dokumenty
    s jednotným firemným obsahom.

    Rozvíjajte spoločnosť a expandujte

    Poskytujte nové produkty a služby rýchlejšie ukladaním a spracovaním dokumentov na jednom mieste. Skráťte čas potrebný pre spracovanie dokumentov podľa vopred definovaných procesov.

    Realizujte zmeny v krátkom čase

    Podporte jedinečnosť vášho podnikania aplikáciou, ktorá sa prispôsobí vašim individuálnym potrebám. Automatizujte opakované činnosti integráciou existujúcich aplikácií a digitalizáciou dokumentov.

    Elektronická registratúra

    Zmluvná dokumentácia

    ISO dokumentácia,
    interné predpisy a nariadenia